Norea berättar: - Gradén Mattsson

Norea berättar:

”Jag började jobba för Gradén Mattsson på Comviq Mission Center 2015. Jag hade egentligen ingen tidigare erfarenhet av försäljning, men en stark motivation att bevisa att jag kunde bli grym på något bara jag var tillräckligt hungrig. Men trots det gick det lite trögt till en början och jag kände inte att jag uppnådde de resultat jag sökte.

Jag blev tvungen att tänka om och bryta ner och identifiera det bästa i min säljteknik – och med extra coaching som gav mig en ny säkerhet började jag snart att se förbättringar. Efter ett år kände jag att det var dags för nya utmaningar, så jag bytte till Tele2 Mission Center, och strax därefter fick jag möjlighet att gå Lead-programmet; GM:s egen utbildning i värderingsstyrt ledarskap, företag, coaching, mm. Jag har sedan dess stöttat med coaching för både Tele2 och Comviqs innesäljare och i just min lead-roll ingår också ansvar för en del av rekryteringsprocessen och nyutbildning.

Eftersom att jag alltid har strävat efter att ha riktigt bra säljsamtal har jag nu också fått möjligheten att driva ett Customer Experience-projekt som vi kallar för Det sköna samtalet: genom en stor mängd samtalslyssning och coaching försöker vi att sätta fingret på vad som krävs för att göra samtal sköna för både kund och säljare.

Jag har med andra ord tidigt fått prova på många olika saker och är glad att ha fått chansen att utvecklas så mycket. Här finns verkligen alla möjligheter finns för den som påvisar goda resultat och en stark vilja!”

/Norea Hörenius

 

Cookie Policy / Integritetspolicy
© Gradén Mattsson 2024